Spanien resan!

Har kommit hem från underbara Menorca, en liten ö utanför Spanien :)
Det har varit en underbar resa. Jag orkar inte skriva dag för dag kommer bara att skriva lite kort.

Jag glömde mina j*vla p-piller så fick tillbaka min lilla blabla. Jobbigt!!
Men den försvann efter ett tag så bada fick man också göra!
Jag har väl blivit rätt brun för jag solade ju hela tiden, innan var jag vit som fan! :o
Hände lite tragedier som förstörde min resa rätt mycket.
Men det vill jag bara glömma för annars blir jag lika sur som där :D hi-hi..
Det enda jag ville var att få träffa Kevin så underbart var det att få träffa älskling idag!
Jaja tyska var hela högen där borta så man förstod inte så mycket.
Men god mat var där och frukosten var fantastisk.
Snorklade med pappa och så massa små fiskar. Eller små och små rätt stora :)
Ödlor finns mycket i Menorca men ingen i familjen förutom jag såg ödlor. Jag såg två stycken.
Jag orkar inte skriva så mycket. Men ska försöka få in en hel del bilder som togs där borta.
Vi fotade runt 400 st bilder så alla kommer ju inte in. Bara dom mest betydelsefulla bilderna.
Underbar resa än en gång.

( är skit trött så detta inlägg får ni idag.. tyvärr )

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fanny

Välkommen hiiiiim snäckan!!

2010-08-03 @ 15:26:40
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0