2010 - 06 - 26 - ny bild & midsommar!

Tjena mittbena!
Ja, jag hade mittbena idag eller igår måste jag ju skriva eftersom att klockan är över 00.00!
Det var ju midsommar igår och dagen började bra, när lite av släkten kommit så började vi äta jul, påsk och midsommar mat. Varför jag nämnde alla tre är för att man äter den jävla maten 3 gånger om året snacka om att man börjar tröttna på det! Men iallafall, sen åt vi jordgubbar med grädde och det tröttnar man fan inte på! SÅ JÄVLA GOTT haha :) sen gjorde man en massa lekar som pappa hittat på. Jag & Hannah ( kusin ) hette The eyeroses haha för allt handlar ju om ögonen! haha nej torra oss, men vi kom faktiskt trea av 5 lag så ganska stolt ändå? Sen blev det grillning mot slutet av dagen. Det finns inget att klaga på eftersom att solen tittade fram hela dagen. Underbart vill jag säga kortsagt :) Nu ska jag snart lägga mig på min kudde för under kudden ligger 7 olika sorters blommor. Tradition eller något :) Den jag drömmer om kommer jag att vara tillsammans med föralltid så ska försöka tvinga mig själv att drömma om Kevin ;) haha.
Jaja Hannah fotade lite av dagen så får nog bilderna lite senare idag, klockan är ju bara 01.33. ÅHH måste sova. Pussss



Kommentarer
Postat av: Fanny

Sötis!

2010-07-04 @ 23:50:58
URL: http://fannysahlin.blogg.se/
Postat av: ronia! :)

gud vad söt min frida <33

2010-07-13 @ 13:18:27

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0