Frågestunden avslutad!


Postad av julia

hej ;)

är du oskuld ?
om du är när blev du av med den och med vem ;)?
vem är din RITKGIA bästavän ?
äger du string ?
vad är din favorit blogg ?
vad jobbar dina föräldrar med och hur gamla är de ?
är du rik ?
skiter du i dina vänner pga om deras kök eller toaletter inte är spec fina, eller kollar du hur vännen är ?
tar du saker för givet med detsamma ?
går du på någon sport ?
vad har du för betyg ?
vad vill du bli när du blir stor ?
har du haft oskyddat sex om du itne är oskuld ?
var vill du bo förutom oxie,stocholm,gbg,?
inom skåne ?
äger du björn borg trosor,pices ?
vad tittar du på hos killarna, ?

hoppas du är nöjd, & du skulle svara på exakt ALLT :d

Svar:
Nej jag är inte oskuld.
Förlora den, den 1 april 2010 med min pojkvän Kevin.
Just nu är det lite komplicerat mellan mig och min bästavän Melanie, men hon vet allt om mig så hon är väl den riktiga!
Ja jag äger string.
Min favorit blogg är: Dessies.se
Min mamma är tandtekniker och är 43 år.
Min pappa kör betongbil och lämnar ut betong till olika byggnader.              
Jag är inte superrik som typ Paris Hilton haha, men min familj har ju tillräckligt mycket pengar för att kunna bo och leva som precis vilka andra personer som helst.
Jag skiter INTE i mina vänner pågrund av deras hem, det är det sista jag skulle kunna kommentera om en vän.
Jag tar saker för givet ibland, beror på vad det handlar om.
Jag går inte just nu på någon sport, men har gått på fotboll i 9 år och på dans i ett halvår haha :)
Som jag vet nu har jag allt godkänt förutom i spanska som jag har IG i :(
Jag vill och SKA bli åklagare haha :D
Jag har inte haft oskyddad sex!!
Då vill jag isåfall bo i Malmö.
Jag äger både Björn Borg och Pieces.
Jag tittar först på utseendet sen personligheten.

Jag är nöjd med frågorna hehe, hoppas du är nöjd med svaren!

Postad av: johanna
är du äldre eller yngre än matilda?
va vill du bli när du blir stor?
tycker du om ov?
ska du vinna skattjakten imorogn? :D
är du vinnarskalle eller du bryr dig inte?
vill du va duktig i skolan? (:
har du rökt en period?
med vem varade ditt längsta förhållande?
är de kul att ha en tvilling (a)
längtar du till sommarlovet? haha klart.
hur mnga kuddar sover du med hihi
är det kul att heta frida? :)
vf la du av med fotbollen?
har du bra betyg? :)

Svar:
Jag är äldre än Matilda.
Åklagare.
Jag har inget emot OV :)
Jag kan inte säga att jag ska, men hoppas vi vinner.
Jag är vinnarskalle, men jag blir inte sur om jag förlorar.
Jag vill vara duktig i skolan och tycker själv att jag går framåt nu!
Jag har inte varit rökare, men rökte en hel del i sommras.
Mitt längsta SERIÖSA förhållande är nu med Kevin (L)
Det är roligt och jobbigt att vara tvilling men det beror på vad det handlar om som bråk t.e.x.
JAG LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET JAAAAAA!
Hahaha, jag sover med tre kuddar.
Jag bryr mig inte om mitt namn precis haha :D
Jag la av med fotbollen för jag tröttnade, men funderar på att börja igen.
Nja, bra betyg har jag eftersom jag är godkänd i alla förutom ett IG. Men jag vill ju höja mig.

Postad av: samuel
viklket ord gillar du mest, tja eller tjena?
vf e du så söt (:

Svar:
HAHA, jag gillar mest tjena :P
Det går inom släkten ;)

Postad av: fransesca
hur mnga barn vill du ha?
vill du gifta dig ?
tror du på gud (-:
vad ska du ha på dig på skolavslutningen?

höhöhö :D

Svar:
Jag vill minst ha 3 barn.
Jag vill gifta mig ja.
Jag tror faktiskt lite :$
Det får du se JOHANNA HAHA <33

Postad av: 3lllsan
vf började du blogga?
är du naturligt blond?
hade du färgat håret rosa för 1000:-?
om nej, för 5000:- ?

Svar:
Jag började blogga för många gjorde det och det verkade sjukt kul!
Jag är naturligt blond !
Jag hade inte färgat det rosa för 1000 kr. Isf för 5000 om ens det?

Postad av: manga guy
vad är dina favorit pogram på tv?
favorit mat?
gillar du godis haha
brukar du shoppa?

hejdå! / manga guy

Svar:
Favort program är The hills & The city. Jag vet att det är en serie men ändå.
Min favorit mat är från mamma: sån curry rätt.
Från pappa: Fläskpannkaka.
OCH SÅKLART, kevins mamma& pappas: spaghetti och köttfärssås haha :)
Ja, klart jag gillar godis, vem gör inte?
Jag brukar shoppa när det är fint väder och om jag har pengar.
HEJDÅ MANGA GUY HAHA!

Postad av: Carro.
hur mnga barn vill du ha?
gillar du mode och sånt?
vilken årstid är bäst?

Svar:
jag vill minst ha 3 barn.
jag älskar mode ja!!!
sommaren är ju den bästa årstiden såklart :O:O:O

Postad av: Fanny
Erkänn jag är din favorit kusin?

Ska du resa i sommar?

Vilket gymnasium har du funderat att börja på?

Vad vill du bli när du blir stor? Vill du fortsätta hålla musiken vid liv ( tillhör släkten )

Kan du sjunga?

Kan du dansa?

Jag ska äta dig!

Svar:
Klart du är min favorit kusin haha (L)
Jag ska till en ö som tillhör Spanien som heter Menorca.
Jag vet inte riktigt något inom samhälle.
Jag vill bli åklagare! Jag älskar musik men kommer nog inte hålla på med det sen.
Jag kan sjunga, men vet inte om jag är så bra :/
Dansa kan jag ju bäst hhahahha! nej jag kan inte dansa haha.
Jag ska äta dig först så det spelar ingen roll om du säger att du ska äta upp mig...

Postad av: Anonym
vilken bh storlek har du?

Svar:
Den största du kan tänka dig ;)

Postad av: Hannah Harvigsson ( gamla laget )
 ( VAR TVUNGEN ATT KOPIERA )

Svar:
Vissa tycker jag sjunger bra, men själv är jag osäker..
Surt :D:D
1 till, haha det vet jag inte. LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT iallfall :D
Jag är bäst såklart ;)
Min favorit färg är Rosa.
Bästa måltiden, Mamma: Nån currysak.
Pappa: Fläskpannkaka.
Kevins mamma&pappas: spaghetti och köttfärssås (A)
Jag väljer lätt tivoli haha :)

Postad av: G
erkänn du vänta på att jag skulle fråga frågorr?
va gör du?
o vf tvinga du mig fråga dig frågor hahah

Svar:
hahahaahahahaha, nej det gjorde jag inte :)
var upptagen med att svara på alla dessa jävla frågorna..
jag snackar med min underbara Kevin :)
jag tvinga dig inte! jag frågade om du kunde fråga för jag ville ha många kommentarer att svara på haha :)


Kommentarer

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0