Test för de som har tråkigt!

1. Vad heter du? Frida Sahlin
2. Vilka sidor och progra är du inne på nu? Min blogg och bilddagboken :)
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Picasa 3
4. Vilken är din favoritlåt just nu? hmm.. jag har många favoriter!
5. När badade du i en pool senast? Förra månaden, om en jaccuzi räknas :) 
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha vet faktiskt inte :)
7. Hur många barn vill du ha? Högst tre.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Riktigt sån hårdrock, typ som Ramstein ( stavning)
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Tänker inte på sånt nu. 
10. Vad har du för TV-kanaler? Många :)
11. Har du åkt moped någon gång? nej, vågar inte :$ Men Kevin får ju en nu (A)
12. Har du busringt någon gång? HAHA ja. Bästa med Melanie när vi var från posten!
Vi: Ja du har ett brev som inte kan levereras ännu, men om du vill så kan vi skicka det inom några dagar eller så kan vi öppna det och läsa det till dig.
Tanten: NI ÖPPNAR VÄL FÖRFAN INTE MINA BREV!!! JAG SKA STÄMMA POSTEN.
Vi: *KLICK*
HHAHAHAH
13. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? NEVAH!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet.
16. Bor du i lägenhet eller hus ? Hus.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons & SVAMPBOOOOB :)
18. Kan du alla orden i nationalsången? Inte alla.
19. Badkar eller duschkabin? badkar.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twilight & The war.
21. Favoritfrukt? Nästan alla :)
22. Chips eller popcorn? Chips
23. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte sånt skit.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?  Ja du vet
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin tror jag, men äpple är osso gott :)
27. Senaste låten du hörde? I caught fire - the used.

28. Favoritämne i skolan ? Musik, Bild & Matte
29. vad ska du göra imorgon? Brännbolls turnering i skolan, sen fira baby :)
30. När åt du sushi senast? längesen, det är något jag aldrig provar igen. FYFAN vad äckligt.
31. Har du vunnit en medalj någon gång? jaa
32. Är du bra på matlagning? Jag är bäst okej?!
33. Klarar du att tanka själv? ja haha :) pappa hjälpte mig :)
34. Har du beställt något från TVshop? nej
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? jobbar inte.
37. Vad var det senaste du handlade? läsk
38. Har du kräkts offentligt? nej
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken & den har jag redan!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? ibland.
41. Har du ringt något betalnummer? fattar inte :(
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja? om han inte var ett svin.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Typ min kusin Sara som födde sitt barn. Typ 3 år sen.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Inte när jag föddes, men när jag blev typ 2-3 så hade jag sådär..
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?  inget
47. Vad har du för smink idag? mascara, liiiite rouge & liiiiite puder.
48. Vad är du tacksam för idag? Mitt liv, Kevin & alla som står mig nära.

Kommentarer

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0