2010 - 05 - 10

Hej folket!
Jag orkar inte igentligen blogga, men för att vara snälla mot er så ska jag göra det.
Idag har jag varit i skolan, ändå rolig gympa. Kevin fick frisbeen i huvet hahaha!
Sen så var det spanska haha Annemaj ( Lärare ) rätt sjuk faktiskt? Haha alla som läser detta och vet vem hon är vet nog var jag menar?.
Sen på mt så protestera Jenny om imorgondagen, vi skulle igentligen gå i skolan efter cyklingen?
Men blev inte av WIHO.
Sen var det Matte - skit i det var tråkigt.
Efter skolan stack jag hem till Kevin hade mysigt där. Sen var jag tvungen att gå hem och laga mat påvägen träffade vi Kevin nya hund. En amerikansk bulldog. Jag ville dö!! Över stor, men över söt hihih :)
Sen när jag kom hem så lagade jag Wook. Över gott var det tummen upp på det (Y)
Sen stack man hem till Kevin igen, vi hade brottning. Vill inte skryta men jag vann. HEHE :) Love u to Kevin.
Sen nu är man hemma och har det chill.
Jag skriver imorgon om cyklingen. Btw. Är ledig på Torsdag & Fredag NICE.
Puss Frida.

Ps. Måste bara förlåta om att jag inte kan lägga in bilder vilket suger balle.
Men det kommer. SEYYA.


Kommentarer

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0