2010 - 05 - 11

Hejjjj!
Idag som alla redan vet skulle alla elever i min skola cykla till bokskogen.
Fyyyfan säger jag bara, den cykelresan är värre än döden!
Jag har ALDRIG varit så trött i benen. Men mysigt var det ändå.
Sen skulle vi orientera jag och Ronia fick 12 av 14 rätt. ( 15 igentligen, men nr 4 var nerdragen ).
Så tummen upp på det.
Hemresan var också jobbig men mysigare eftersom att vi inte behövde stressa.
Senare gick jag och Ronia ut med Kevin, Hampus, Niklas & Jonte.
Vi såg Team America. SICK film haha riktigt rolig.
HAHA Jag, Kevin & Ronia bestämde oss för att Ronia skulle flasha lite grann för de andra killarna.
OMG som dom kollade HAHAHHAHAHH fyfan vi dog.
Iallafall, sen stack Hampus & Ronia hem så gick vi andra och sen stack jag hem.
Låter inte som en rolig dag men den har varit riktigt sjukt rolig.
Jag lovade er lite bilder såhär kommer de.
 En död mullvad som André hittade :(
Jag och Ronia, ignonera helst mig!

Vi igen, ignonera mig!
Ronia vid en fin sjööö! (L)
Riktigt fint var det, ser inte ut så på bilden men det var sjukt fint (:
Tack för allt idag, Ronia, Kevin, Jonte, Hampus & Niklas.
Puss Frida.

Kommentarer
Postat av: Fanny

sötis

2010-05-12 @ 16:32:33
URL: http://fannysahlin.blogg.se/
Postat av: Frida; Svar

Du är söt <3

2010-05-13 @ 15:21:01

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0