2010 - 05 - 12

Tjena!
Börjar dagen med att gratulera Josefin & Jenny toth på deras 15 års dag. Säg grattis!
Idag var det skola, riktigt dåligt väder PÅ 2 TIMMARSRASTEN!!!!
Efter skolan stack jag och Rebeka hem till mig och jag provade min bikini.
Sen stack vi till kjollan för att äta.
Hon åt Pizza & jag åt kebab (a) över gott.
Sen efter det stack vi hem till Ida för att sen åka bussen hem till Lina P.
Sen så kollade vi på lite Avatar & Fame, över bra filmer!
HAHA sen gjorde vi sånna sjuka ljud, Lina var bäst utan tvekan!
Sen så badade vi jaccuci, över skönt!
Klockan 11 stack vi hem.
Orkar inte blogga så mycket.

PS: Vi som var där var: Jag, Ida, Matilda, Rebeka, Lina P & Sara V.
Tack för kvällen älskar er.


Kommentarer
Postat av: m

AHAHAHAHAHAHHAHAHA FISKAR PÅ LAND

2010-05-23 @ 02:24:32

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0