2010 - 05 - 14

SHUE!
För det första, har tänkt att göra en ny header rösta JA / NEJ.
Isåfall kommer jag med två förslag till på måndag.
Iallfall idag var det vilken vanlig tråkigt dag som helst, men inte sen.
Träffade Kevin och hade mysigt med honom. Stack hem till Niklas och såg Dead Silence sjukt jävla läskig!
Sen stack man hem till Kevin och kollade Alice i underlandet. ÄLSKA Jonnhy Depps karaktär :)
Sitter och funderar på vad man ska kunna hitta till imorgon, ska nämligen till ullared hehe!
Ska ändå bli roligt. Bilder kommer in på köpen.
TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIG MIN BLOGG ÄR ! JAG HATAR DET, kan inte få in bilder så jävla boring.^
BTW. jag älskar dig kevin §

Kommentarer
Postat av: Fanny

Älskar Johhny Depp överhuvudtaget! Uuuu <3

2010-05-16 @ 19:37:55
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0