Frågestunden avslutad!

Postat av: Vivvi
varför tog det slut mellan dig och henke :) hihi

Svar: Vi slutade träffas och vi tyckte inte det gick bra.

Postat av: eliin
saknar inte du att spela fotboll ?
varför slutade du?
Hur ska din drömkille se ut ?
puss

Svar: Jo, jag saknar fotboll så in i helvete. Jag slutade för att jag tröttnade helt enkelt gick ju i 9 år.
Min drömkille ser ut som Kevin ( min pojkvän ) :)

Postat av: matilda

nu när du startar din nya blogg, kan du då lägga ut bilder på dig & dina vänner osv?

Svar: Jo det kommer jag göra. Men kan inte lägga in bilder från min mobil till min dator. Så får väl sitta på mor och fars och lägga in mer bilder :)

Postat av: felicia
Tjockhuvu vrf träfffas vi ej längre?;(

Svar: Vet inte vilken Felicia, men gissar på Moussa?
Vi ska träffas igen, because i miss u §

TACK FÖR ERA FRÅGOR!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja saknar oss! Rememner ne-yo? Haha killen där:d träffas snart igen <333

2010-05-09 @ 10:41:23
Postat av: Frida; Svar

Saknar oss med!

Ja klart jag minns neyo idiot haha <3

Haha ja skorna var bäst (A)

Ja vi träffas snart gumman love u §

2010-05-13 @ 15:22:53

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0