frågestunden avslutat!

Från: monnnne
vad är ditt längsta förhållande?
vem är din bästa vän?
festar du mycket?
är du oskuld?
vad vill du bli när du blir stor?
är du nöjd med ditt utseende?
hihi :)

Svar:
Mitt längsta är ungefär 6 månader och det var ju inte så jätte seriöst. Men nu har jag en ny pojkvän och vi har varit tillsammans i 5 månader om bara en vecka. Så hoppas på fler månader!!
Min bästa vän är Melanie, vi umgås inte ALLLLLS just nu. Men hon är den enda som vet exakt allt om mig.
Nej jag festar aldrig, tråkigt som fan! Men nu är det ju sommar så hoppas på fester nu ju.
Nej jag är inte oskuld.
Jag vill och SKA bli åklagare hihi, iallafall vad jag vill!
Nej jag är inte nöjd med mitt utseende. Har inte något emot det men jag gillar inte det. 

Från: dalliss
ÄR DU SNEE.

Svar: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA DU ÄR SJUK ANTON!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Har du haft samlag söta lilla flickebarn?

Kommer du på Lördag? Hem till Jerry?

2010-05-26 @ 20:47:58
URL: http://fannysahlin.blogg.se/
Postat av: sanna

e du bästavän med hon melanie?

hur kan du ;s

kolla som hon zippa dig bara för du blev tillsammans med kevin, de finns ingen dåligare vän än henne..

men jag gillar dig puss gumman :D§

2010-06-01 @ 15:09:31

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0