jag älskar kevin

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du – 160 kanske?
Vem var du kär i - Henke
Hade du nån pojk-/flickvän – Ja
Vad brukade du göra på fritiden – Melanie, Rebeka & Henke
Vilka umgicks du med – Melanie, Rebeka & Henke
Var allt bättre då – Det känns så nu är jag alltid sjuk osv.
Skulle du vilja gå tillbaks dit – vissa tillfällen.
Har du förändrats – ja!

Nu:
Vad har du för hårfärg – Blond
Hur lång är du? – 161.4
Vem är du kär i – Kevin
Har du nån pojk-,/flickvän - Ja :)<3
Vad brukar du göra på fritiden – Vänner & Kevin
Vilka umgås du med – Kevin
Hur ser du ut? – Som 2009? kanske en annan stil men jaja.

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – På skoj
Ljugit för en bra vän – Vita lögner bara
Svikit någon – jag vet inte

Vem:
Skrev du senast till på msn – Lina P
Kramade du senast – Mamma :)
Sov du hos senast – Kevin
Vill du vara just nu - med Kevin & vara mycket gladare.
Ringde dig senast – Kevin


Vad:
Drack du senast – Cola
Köpte du senast – Godis
Gjorde du igår – Var med Kevin
Ska du göra imorn – Kalas & sen Kevin i think
Vill du göra just nu – Träffa Kevin
Åt du senast – Godis :(
Är närmast dig som är rosa – Typ på min tröja finns lite rosa där

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – aa
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Riktigt många ggr.


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – japs
Jag har smugit ut utan lov - nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – aa
Jag har fuskat i ett spel – ja men på flipp
Jag har struntat i ett prov – Typ, men har typ ändå försökt att kunna det.


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – inte med flit
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nä
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – ja!
Jag har vaknat gråtande – ja..
Jag har somnat gråtande – yes!


DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja som fan
Jag har sett någon dö - typ ja? en spindel eller så.
Någon du har känt som nyligen som dött - Nej


Kommentarer

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0