sover, nä och ja - eller vet inte!?

Allvarligt talat ligger här och vet inte om jag ska lägga ifrån mig datan och sova ELLER om jag ska fööörsöka hitta någon rolig filur på MSN. Kan också få tag i Kevin, men hans mobil är urladdad.
Jag tror faktiskt att jag väntar på datan en stund.
Men jag vill dela med mig några roliga skratt.

Pappan till sonen - Om du onanerar för mycket så kan du bli blind.
Sonen - Pappa jag står här borta.
HAHAHA, först fatta jag inte den, när jag väl fattade den så tyckte jag den var torr. Men nu är den faktiskt jätte rolig!

Det var en gång två tomater som skulle gå över en gata så gick först den ena över.
När den andra tomaten skulle gå över då kom det en bil i full fart, då rullade den andra tomaten över snabbt!
Så sa den första tomaten: MEN ÅHHH, nu förstörde du ju skämtet!
HAHAHAH den är klockren!

OCH TILL SIST - Melanies underbara skämt:
Det var en gång en popcornscorn som låg inne i mikrovågsugnen och poppa.
Utanför mikrovågsugnen så låg där en gaffel så sa gaffelen: Vad är det för oväsen ( i think )
Popcornscornet: Men dahh?? jag poppas ju?
HAHAHA antagligen bara jag och Melanie som tycker den är rolig.

Men nu ska jag sova.
Pusss Frida



Kommentarer

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0