Till dig och endast dig.

Kevin Nilsson!
010110 datumet som fick min dröm att komma i uppfyllelse.
Bara av att veta tanken att jag har dig får mig att gråta.
Jag är helt nerdränkt av tårar när jag skriver detta till dig.
Du är det enda jag behöver för att leva. Du fattar inte hur mycket jag älskar dig.
Du är det bästa som någonsin hänt mig och vill bara leva livet ut med dig.
Vill ligga i min grav och veta att du är bredvid mig och håller min hand.
Bara din närhet får mig att rysa. Blir alltid så glad när jag ser dig.
Hela min kropp ler. Att längta efter dig visar bara hur mycket jag igentligen saknar dig.
Förlåt för dom gångerna vi bråkar, jag är bara rädd att förlora dig.
Jag är inte den tjejen som igentligen ''älskar'' någon. Men dig kan jag dö för.
Du är mitt hjärta och utan dig dör mitt inre.
Så jävla glad att jag har dig och jag hoppas du verkligen läser detta och förstår varje ord jag skriver.
Allt kommer bara från hjärtat och är skrivet endast till dig.
Du är som min tävling, vill bara komma först fram till dig och gissa vad äntligen är jag vid målet.
Att få vinna ett pris som dig är värt mer än guld.
Förlåt för alla gånger jag på något sätt sårat dig, det är inte meningen att göra som jag gör.
Jag älskar dig och det sista jag vill är att förlora dig.
Snälla lämna aldrig mig.
Kan inte se nånting, mina ögon är fyllda med tårar och jag ljuger inte.
Trodde aldrig att jag skulle älska någon så mycket som jag älskar dig.
Kommer aldrig kunna älska någon så mycket ALDRIG!
Vill leva med dig nu och föralltid. Jag vill dö i samma grav som dig.
Vill komma upp till himmelen med dig och fortsätta livet med dig där.
Du hade passat så bra där, en hel jävla perfekt ängel är du.
Du är det vackraste jag sett älskling.
Fyfan kan inte släppa tanken. Det första jag tänker på när jag vaknar är dig och hoppas att jag fortfarande har dig.
JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG!
Mer än allt annnat, fyfan så jävla glad att jag har dig baby.
Hoppas verkligen du läser detta.
Vet inte vad låten handlar om, men hörde den idag och tänkte bara på dig.
Sen när jag kom hem så satt jag på Youtube och lyssna på den.
Jag bara störtgrät, tänkte på dig.
Du är det vackraste jag sett Kevin, du är en underbar skönhet.
Förlåt att jag skriver såhär mycket, men vill verkligen att du ska veta att jag älskar dig över allt annat på denna jorden.
Snälla lämna mig aldrig, för jag vill inte förlora något som dig.
Du är allt baby & jag älskar dig mest Kevin glöm aldrig det.
JAG ÄLSKAR DIG KEVIN, du & jag livet ut. (L)



Kommentarer

Kommentera vad fan du vill:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0